Eesti turismisektori rahvusvahelise konkurentsivõime tõstmiseks tuleb suurendada Eesti tuntust reisisihina.
Foto: Mariann Liimal / Visit Estonia
Eesti hea maine reisisihina aitab kogu maailmas suurendada nõudlust kõigi Eesti toodete ja teenuste, sealhulgas ka turismitoodete järele.
Meie jaoks on aga kõige suurema potentsiaali ja prioriteetsusega turud peamiselt Euroopa riigid, eriti Soome, Rootsi, Norra, Venemaa, Saksamaa, Suurbritannia ja Läti.
Neile riikidele on koostöös Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse, ettevõtjate, regionaalsete sihtkohtade ja Eesti välisesindustega koostamisel sihtturupõhised turundusstrateegiad.
Samuti keskendutakse olulisematele kaugturgudele nagu USA ja Aasia.
Fookuses on ka konverentsi- ja äriturismi turundus, et senisest enam töö- ja enesetäiendusega tegelevaid inimesi Eestisse meelitada.
Lisaks tutvustatakse turismitooteid Eesti elanikele, keskendudes nõudluse suurendamisele madalhooajal.
Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamise tegevusi viib ellu Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Turismiarenduskeskus koostöös turismisektori osapooltega.
- Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus »
Tutvustab Eestit
- Eesti Konverentsibüroo »
Konverentsiturismi katuseorganisatsioon